05 Dec
Cum Sa Devii Epert SEO In  Pasi

Cum să Devii Expert SEO in 8 Pași

Cautați sa deveniți un expert SEO, dar nu aveți idee de unde sa incepeți? Cu o cerere pentru profesioniștii SEO mai mare decat oricand și cu o rata orara medie, care se situeaza intre 75 și 150 USD, exista un stimulent financiar clar pentru a obține rezultate bune la SEO.

"Ne cerem scuze pentru greselile gramaticale din text, a fost folosita traducerea automata cu ajutorul motorului de cautare Google."

Fara colegii care ofera diplome in SEO, depinde de dumneavoastra sa va creați propria cale in industrie. in acest ghid, veți invața cum sa intrați in camp și sa incepeți calatoria dvs. pentru a deveni un expert SEO in 8 pași simpli.

Ce inseamna cu adevarat prin expert SEO? Expert este un termen relativ. S-ar putea sa ma vedeți ca un expert SEO, dar cineva cu mai multa experiența precum Rand Fishkin, cu siguranța, nu ar fi. Oricat de mult aflați despre SEO, va exista intotdeauna cineva care știe mai multe. Din acest motiv, obiectivul tau nu ar trebui sa fie sa devii un expert SEO in sine. Ar trebui sa fie suficient sa inveți suficient pentru a obține rezultate in mod constant.

8 pași pentru a deveni expert SEO. Urmați acest proces simplu pentru a trece de la newbie SEO la SEO pro.

ințelegeți cei trei factori cheie de clasare;
Stapanește cele patru principii principale ale SEO;
Porniți un site web;
Nișe;
Creați sisteme și delegați;
Niciodata nu inceta sa inveti;
Fii rabdator.

1. Aflați cum funcționeaza motoarele de cautare

Indicele Google conține trilioane de pagini web, care sunt construite in principal din accesul cu crawlere pe web.

Cand introduceți o interogare in Google, aceasta atrage toate paginile potrivite.

Deoarece exista deseori milioane de rezultate relevante, algoritmul Google le claseaza apoi pe baza a sute de factori. Nimeni nu știe care sunt toți acești factori sau cum sunt ponderate, dar știm unii.

NOTa: SEO influențeaza doar așa-numitele rezultate organice.

Ce este SEO? Cum sa optimizați motoarele de cautare precum Google
Cum funcționeaza motoarele de cautare și de ce ar trebui sa va ingrijeasca?
Cum funcționeaza Cautarea Google

2. ințelegeți cei Trei Factori Cheie de Clasare

O mulțime de oameni se opresc optimizand factori care nu sunt atat de importanți. Așa ca, inainte de a incepe sa obsedați asupra vitezei de pagina sau a etichetelor de titlu, asigurați-va ca sunteți in topul celor trei mari.

Relevanţa
La fel de bine se potrivește pagina dvs. cu interogarea.

Daca cineva introduce „cum sa faca ulei de lavanda in Google, Google nu va intoarce pagini despre mașini, deoarece acest lucru este irelevant. insa relevanța este mai profunda decat asta. De asemenea, pagina dvs. trebuie sa se potriveasca tipului de conținut pe care oamenii doresc sa il vada.

De exemplu, o persoana care cauta „cum sa faca ulei de lavanda” iși dorește un tutorial. Nu cauta sa cumpere ulei de lavanda pregatit. Acesta este motivul pentru care toate rezultatele de pe prima pagina sunt postari de blog, nu pagini de produse.

cum sa faci serp de ulei de lavanda. Reținerea de ce in spatele unei interogari este cunoscuta drept optimizarea intenției de cautare.

Autoritate: Acest lucru se reduce in mare masura la backlink-uri. Google vede link-urile ca voturi de incredere. Cu cat mai multe backlink-uri de inalta calitate, cu atat este mai probabil sa va clasificați. Cele mai bune backlinkuri au doua atribute cheie: autoritate și relevanța.

Autoritatea se refera la puterea site-ului web și a paginii web care leaga. La Ahrefs, avem doua valori pentru a masura acest lucru: Evaluarea domeniului și Evaluarea URL-ului. Cele mai puternice link-uri sunt cele din paginile de inalta UR.
Relevanța se refera la subiectul site-ului care leaga pagina web și pagina web. De exemplu, daca o postare despre producerea uleiului de lavanda are doua backlink-uri, unul de pe un blog de tehnologie și unul de pe un site de sanatate, cel de la site-ul de sanatate este probabil mai relevant. Cu toate acestea, conteaza și relevanța la nivel de pagina. Daca pagina de legatura de pe site-ul tehnologic este despre un subiect relevant, cum ar fi cei mai buni difuzori inteligenți, iar cea de pe site-ul de sanatate este despre un subiect fara legatura, cum ar fi culturismul, atunci linkul de pe site-ul de sanatate poate fi mai relevant.
Utilitate
Google iși propune sa arate cel mai bun rezultat in poziția pol. Aceasta inseamna ca nu este suficient pentru a se potrivi cu intenția de cautare. Conținutul dvs. trebuie sa fie cel mai meritat de primele locuri.

Dar ceea ce constituie calitatea și utilitatea depinde de interogarea de cautare in sine. Așadar, cel mai bun curs de acțiune este sa revizuiți paginile de top cu cele mai bune poziții și sa vedeți ce este bine despre ele și unde nu se pot intampla.

De exemplu, acest calculator funcționeaza bine pe desktop, dar nu are utilitate pentru vizitatorii mobili, deoarece este aproape inutilizabil pe mobil:
calculator personal independent

3. Stapanește cele Patru Principii Principale SEO

Gandiți-va la SEO ca la un puzzle cu mai multe piese. ințelegerea modului in care se potrivesc sunt cunoștințe esențiale pentru orice profesionist din industrie.

Cele patru piese sunt:

Cercetare cu cuvinte cheie;
SEO pe pagina;
Construirea legaturilor;
SEO tehnic
Sa trecem peste ceea ce presupune fiecare dintre acestea.

Cercetare cu cuvinte cheie
Cercetarea cu cuvinte cheie implica gasirea cuvintelor și frazelor relevante pe care oamenii le tasteaza in motoarele de cautare precum Google.

in general, trebuie sa vizați cuvinte cheie care:

Aveți potențial de trafic (adica, este posibil sa trimiteți trafic organic pe calea dvs. in cazul in care sunteți clasat pentru ele);
Au valoare de afaceri (adica sunt susceptibile sa atraga potențiali clienți);
Nu sunt prea competitivi
Pentru a gasi cuvinte cheie care se potrivesc facturii, introduceți cateva idei in Exploratorul de cuvinte cheie de la Ahrefs și aruncați o privire la unul dintre rapoartele de idei de cuvinte cheie.

idei de explorator de cuvinte cheie

Pentru fiecare cuvant cheie, veți vedea cateva valori importante:

Volumul cautarii: numarul mediu de persoane care cauta in fiecare luna cuvantul cheie;
Dificultate pentru cuvinte cheie (KD): dificultatea estimata de clasare pe prima pagina a Google marcat pe o scara de la 0 la 100;
Clicuri: numarul de clicuri pe rezultatele cautarii din acest cuvant cheie in fiecare luna.
Cele mai bune cuvinte cheie sunt cele cu potențial ridicat de trafic (adica, volum mare de cautare și clicuri), valoare ridicata a afacerii și dificultați reduse de clasificare.

Cum se face cercetarea cuvinte cheie pentru SEO
Dificultate pentru cuvinte cheie: cum sa va determinați șansele de clasare in Google
De ce nu poți avea incredere in orb Volumul de cautare a cuvintelor cheie pentru estimarile traficului
10 instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie
SEO pe pagina
SEO pe pagina este practica de a optimiza paginile web pentru a ajuta la imbunatațirea clasamentului și a atrage mai mult trafic organic din motoarele de cautare.

Exemplele includ:

Optimizarea intenției de cautare;
Utilizarea modificatorilor de cuvinte cheie in etichetele de titlu;
Redactarea unor titluri și descrierile minunate;
Folosirea etichetelor descriptive pentru imagini;
Conectarea interna la paginile pe care doriți sa le clasificați.
Pentru mai multe despre strategiile SEO de pe pagina, consultați acest videoclip:

SEO on-Page: un ghid acționabil. Cum sa creați eticheta perfecta pentru titlu SEO (4 pași). Link-uri interne pentru SEO: un ghid acționabil, Imagine SEO, Construirea legaturilor. Link building-ul este procesul de achiziție de backlinks noi de pe site-urile terța parte. Acestea ajuta la imbunatațirea clasamentelor și la stimularea traficului organic, dar pot trimite, de asemenea, traficul de recomandari.

Vedeți cateva tactici de testare a link-urilor incercate și testate in aceste videoclipuri:

9 Strategii de construire a legaturilor. Cum sa obțineți backlinks: 7 tactici care nu necesita conținut nou. Cum sa executați tehnica zgarie-nori (și sa obțineți rezultate). SEO tehnic. SEO-ul tehnic presupune optimizarea site-ului dvs. web, astfel incat motoarele de cautare sa va poata accesa și indexa conținutul in mod eficient, iar vizitatorii sa aiba o experiența pozitiva pentru utilizatori.

Exemplele includ:

imbunatațirea vitezei paginii;
indepartarea legaturilor sparte (interne și externe);
Folosirea etichetelor canonice pentru a preveni duplicarea conținutului;
Adaugarea etichetelor hreflang la conținut multilingv;
Optimizarea robotilor.txt pentru eficiența crawl;
Noindexing conținut subțire
Aflați cum puteți efectua un audit tehnic de baza a site-ului SEO in acest videoclip:

4. Creati un Site Web

Oricat de multe carți ați citit despre golf, nu veți caștiga niciodata un turneu fara sa alegeți un set de cluburi și sa practicați. Aceleași sunete sunt valabile și pentru SEO. Trebuie sa cunoașteți teoria, dar nu exista niciun inlocuitor pentru a va murdari mainile și a clasifica de fapt un site.

Pentru a incepe propriul proiect, tot ce trebuie sa faceți este:

Alege un subiect care te pasioneaza. Cumparați un domeniu și gazduire. Creeaza un site web de baza. incepeți crearea de conținut.

De acolo, este un caz de punere in practica a cunoștințelor SEO prin optimizarea conținutului, crearea unor legaturi și asigurarea faptului ca site-ul dvs. este corect din punct de vedere tehnic din perspectiva SEO. Nimic nu va va invața mai multe despre SEO decat faceți acest lucru. Acestea fiind spuse, acest lucru dureaza in mod evident, și nimic nu dureaza mai mult decat scrierea de conținut. Deci, daca aveți bugetul pentru acest lucru, nu este nicio rușine in externalizarea conținutului. Nu uitați sa oferiți scriitorului dvs. instrucțiuni clare, astfel incat ceea ce produc sa fie optimizat pentru clasare.

Imagineaza-ți ca ești un proprietar de afaceri care dorește sa angajeze un SEO. Doriți sa angajați pe cineva care nu a clasat un site web in viața lor? Cu siguranta nu. Din acest motiv, deși este posibil sa fiți tentat sa luați in considerare unele proiecte freelance la inceput, este nedrept sa puneți viața cuiva in pericol doar pentru a va putea exersa și perfecționa ambarcațiunile.

Daca doriți sa grabiți procesul de invațare, obțineți o poziție la nivel de intrare la o agenție respectata.

5. Nișe

Seful pentru toate meseriile, stapanul niciunuia. Seful pentru toate meseriile, stapanul niciunuia. Asta veți fi la inceputul calatoriei dvs. SEO, deoarece trebuie sa invațați un pic despre toate pentru a avea o baza solida in domeniu. Cu toate acestea, trebuie sa treceți peste asta in timp.

Iata doua moduri de a face asta:

A. Stapanește o abilitate specifica in cadrul SEO

Deoarece SEO este un domeniu atat de larg, nu veți avea timp sa deveniți expert atat in ​​link building, cat și in SEO. Exista atat de puține suprapuneri intre cele doua, incat imbunatațirea unei abilitați nu o imbunatațește cu adevarat pe cealalta. in schimb, ar trebui sa devii ceea ce este cunoscut ca expert SEO in forma de T. A fi expert SEO in forma de T inseamna ca ai abilitați largi in toate aspectele SEO, dar exceleaza intr-o anumita zona.

Marie Haynes este un exemplu fantastic de comerciant in forma de t. Ea este specializata in recuperarea penalitaților Google și consultarea algoritmilor. Ea nu creeaza legaturi. Ea nu face SEO pe pagina. Audita site-urile web cu picaturi de trafic pentru a afla ce s-a intamplat și ii ajuta pe proprietarii de afaceri sa rectifice situația. Weryon SEO Romania, o agenție specializata in divulgare, este un alt exemplu bun.

B. Master SEO pentru o singura industrie

Efectuarea SEO pentru agenții imobiliari necesita o abordare complet diferita a comerțului electronic. Pentru agentul imobiliar, prioritațile pot include configurarea unui profil Compania mea pe Google și inscrierea in directoarele din industria populara. Pentru un magazin online, optimizarea paginilor de produse și categorii este probabil sa fie mai importanta. Deveniți expertul SEO pentru un singur tip de afacere este o modalitate excelenta de a va perfecționa abilitațile și oferta clientului. De asemenea, poate fi extrem de profitabil.

Detalii: aceasta companie face SEO pentru firmele de avocatura pentru vatamari corporale și are o valoare de peste 275.000 USD / luna și aceasta are doar 15 angajați: Așadar, deși puteți construi o afacere profitabila care ofera servicii SEO pentru toate tipurile de companii, este mai ușor sa va impliniți ambarcațiunile atunci cand va concentrați pe o nișa. Doar asigurați-va ca nișa aleasa este atat de profitabila cat și de interesanta pentru dvs. De exemplu, daca sunteți interesat de imobiliare, puteți oferi servicii SEO pentru companii imobiliare. Aceasta este o nișa in care banii curg destul de liber, iar companiile cauta intotdeauna un pas.

6. Creați Sisteme și Delegați

Cu cat inveți mai multe despre SEO, cu atat iți vei da seama ca nu sunt suficiente ore in zi pentru a face totul singur. Dar chiar daca ar exista, acest lucru ar fi in continuare ineficient. A fi un expert SEO in forma de T inseamna ca exista persoane care sunt mai bine echipate pentru a face fața majoritații sarcinilor SEO decat tine. Delegarea acestor sarcini persoanelor potrivite iți elibereaza timpul necesar pentru a cheltui lucrurile care iți plac cel mai bine și care iți plac cel mai mult.

De exemplu, daca expertiza dvs. se bazeaza pe cercetarea cuvintelor cheie și scrierea conținutului care se claseaza, așa ar trebui sa va petreceți timpul. Puteți aduce pe cineva sa se ocupe de sarcini precum crearea de link-uri și SEO-ul tehnic.
Economisind timp, clienții dvs. vor beneficia de servicii mai bune, deoarece au oameni extrem de specializați care lucreaza la fiecare aspect al SEO. Cu toate acestea, mai mulți oameni inseamna mai multe parți in mișcare, ceea ce poate duce la caderea lucrurilor intre fisuri. Crearea sistemelor este cel mai bun mod de a-i ține pe toți pe aceeași pagina. Aceasta inseamna crearea de liste de verificare SEO (sau POS) pe care le utilizați pentru fiecare proiect pentru a ține lucrurile pe cale. Iata un sistem pentru generarea unui flux constant de backlinks de inalta calitate pentru a va incepe:

7. Nu Inceta Niciodata Sa Inveți

SEO se mișca rapid. Numai in 2018, Google a raportat efectuarea a peste 3.200 de actualizari ale algoritmului. Deși multe dintre aceste actualizari au fost relativ minore pentru utilizatori, va ofera o idee buna despre cat de rapid se pot schimba cele mai bune practici in SEO. Acestea fiind spuse, incercarea de a ține in fruntea fiecarei minuscule schimbari pe care Google o face este probabil un efort inutil, așa ca este mai bine sa ramaneți concentrați asupra elementelor fundamentale.

Cu alte cuvinte, in loc sa urmareasca schimbarile de algoritm, urmariți ce incearca sa faca algoritmul: oferiți cel mai bun și cel mai relevant conținut pentru utilizatori. in acest fel, nu va trebui sa va faceți griji cu privire la actualizari și penalitați. Asta inseamna ca nu ar trebui sa faceți rețea și sa urmați experți pentru a va extinde oportunitațile și a ramane in fruntea noilor strategii valoroase? Desigur ca nu. Iata cateva moduri de a face asta:

Mergeți la intalniri SEO din zona dvs.;
Participa la conferințe SEO;
Conectați-va cu profesioniștii SEO pe LinkedIn;
Urmați experții SEO pe Twitter;
Alaturați-va comunitaților slabe;
Alaturați-va grupurilor Facebook;
Citiți bloguri SEO;
Vizionați videoclipuri;
Asculta podcast-uri

Alegeți cele care va atrag cel mai mult, dar nu treceți peste bord. Urmați principiul Pareto și petreceți 80% din timpul dvs. și 20% din timpul dvs. invațand.

8. Ai Rabdare

K Anders Ericsson a apreciat ca este nevoie de 10.000 de ore de practica pentru a stapani o noua abilitate. Poate dura mai puțin? Eventual. Dar ideea este aceasta: a deveni expert SEO nu este un proces peste noapte.

Deci, nu va simțiți rau daca conținutul dvs. nu ajunge la prima pagina in primele doua saptamani. Acest lucru este puțin probabil sa se intample, potrivit cercetarilor noastre. Cu toate acestea, daca creați conținut bun, optimizați-va paginile, urmați cele mai bune practici de cercetare a cuvintelor cheie și creați suficiente link-uri de inalta calitate, paginile dvs. vor incepe sa se claseze. Așadar, continuați sa sapati, sa va pastrați rabdarea și sa nu renunțați.

"Dedic acest articol amicului meu bun, Mircea, si totodata sper ca va fi ghidul sau de a intelege ce se intampla in lumea SEO."

Sursa: https://ahrefs.com/blog/seo-expert.

seo experti optimizare seo cum sa devii seo expert promovare online servicii seo

0 Comments

Join Conversation