16 Mar
Cum Sa Va Imbunatatiti Pozitiile Organice In Google De La Zero

Cum să vă îmbunătățiți pozițiile organice in Google de la Zero

Dacă sunteți nou în SEO și vă gândiți sa folosiți motorul de căutare pentru afacerea dvs, trebuie să luați în considerare mai multe considerente pentru a putea alege strategia potrivită pentru situația dvs. particulară.

Iată considerațiile mele cheie dacă aveți în vedere să utilizați trimiterea motorului de căutare pentru site-ul dvs.

Preocuparea 1: Este cu adevărat necesar?

În calitate de agent de vanzari pe internet, am văzut că Internetul ia o schimbare pentru cei urâți, iar motoarele de căutare nu au fost imune la această tendință. Când vine vorba de clasamente, oamenii au devenit lacomi când vine vorba de obținerea unui clasament înalt. Acest lucru a determinat unii comercianți pe internet să facă tactici discutabile pentru a-și îmbunătăți poziția în motoarele de căutare. Când sunt descoperite aceste tactici, acestea vor fi penalizate și vor pierde rang, ceea ce ar putea afecta eforturile dvs. de a vă dezvolta afacerea.

Ceea ce recomand este să vă concentrați asupra rezultatelor organice și nu asupra destinațiilor de plasare plătite. Este important să faceți unele cercetări înainte de a face orice altceva. Uitați-vă la concurență și decideți dacă stilul dvs. de publicitate este compatibil cu site-ul pe care îl luați în considerare.

Vă recomandăm să începeți cu căutările gratuite și să vedeți ce anume, apoi să treceți la listele de căutare plătite care vă vor oferi mai multe date pentru campaniile dvs.

Totuși, ceea ce vă recomand este să citiți puțin despre serviciile SEO si cum poate o firma SEO sa va ajute. Este important să înțelegem de ce este semnificativ, cine sunt jucătorii și cum să-i exploatăm. Dacă nu sunt celebri sau bine cunoscuți, atunci sunt mai puțin ușor de exploatat.

Preocupare 2: Conținutul meu va fi indexat?

Este important să aveți conținut unic și sunteți responsabil pentru menținerea acestuia, ceea ce înseamnă că trebuie să fie valid. Recomand utilizarea XML, dar chiar și textul este mai bun decât conținutul nevalid, deoarece puteți adăuga oricând conținut valid. De asemenea, este o idee bună să vă folosiți titlul pentru fiecare pagină și să aveți o descriere unică diferită pentru fiecare pagină. Dacă aveți conținut unic, atunci puteți crea o metaetichetă pentru fiecare pagină, care vă va ajuta site-ul indexând fiecare pagină. Vă sugerez să luați în considerare și utilizarea cuvintelor cheie și a expresiilor.

Preocupare 3: Linkul meu va fi indexat?

Este descurajată utilizarea schimburilor de legături, precum și utilizarea textului ancoră. Dacă aveți link-uri de la un număr mare de site-uri, iar site-urile nu conțin textul de ancorare care conține cuvântul dvs. cheie, atunci motorul de căutare nu își poate da seama ce înseamnă linkurile. Puteți utiliza un schimb de linkuri, dar trebuie să fie relevant. Folosirea textului ancoră cu linkul este un avantaj, deoarece motorul de căutare își dă seama care sunt linkurile, dar dacă textul ancoră are cuvântul cheie în el, atunci motorul de căutare nu își poate da seama despre ce este legătura.

Preocuparea 4: Link-urile mele sunt de pe site-uri care sunt „nofollow”?

Există multe site-uri care sunt considerate site-uri „nofollow”, care ar putea să nu fie site-ul dvs. Puteți fi plasat pe o listă cu site-uri care au textul dvs. de ancorare. Dacă eticheta „nofollow” nu este prezentă, este posibil să existe o modificare a linkurilor dvs. Ar trebui să luați în considerare utilizarea textului ancoră pentru a vă conecta la site-urile dvs. și a site-urilor pentru a vă conecta la site-urile dvs. Ar trebui să luați în considerare utilizarea linkurilor în textul ancoră.

Preocupare 5: Link-urile mele sunt de pe site-uri care nu sunt urmărite?

Dacă nu, este posibil ca linkurile dvs. să fie eliminate.

Ar trebui să luați în considerare utilizarea linkurilor în textul ancoră. Un schimb de legături trebuie să fie relevant și în context.

După cum am menționat, este ușor să creați o listă, totuși este mai important să întrețineți site-ul. Dacă urmați 5 linii directoare pentru a obține o listă ridicată pe Google, atunci ar trebui să le luați în considerare pentru a menține site-ul. Ca întotdeauna, schimburile dvs. de linkuri ar trebui:

1. Fii de pe un site relevant.
2. Fii de pe site-uri „similare”
3. Fii în interiorul textului ancoră
4. Fii în context.

Cum să vă îmbunătățiți pozițiile organice in Google de la Zero despre serviciile SEO vă concentrați asupra rezultatelor organice sfaturi SEO cum sa incep cariera in SEO

0 Comments

Join Conversation