23 Mar
Ntelegerea Pietei Tinta

Înțelegerea pieței țintă

Vad atat de multe companii iși petrec timpul stabilind obiective pentru un nou proiect sau un nou obiectiv pentru trimestru, incat nu masoara daca își ating obiectivele sau nu.

Drept urmare, adesea nu fac schimbari pe termen lung care duc la rezultate mai bune in afaceri. Uita sa creeze o cultura a companiei care recompenseaza munca grea și realizarile. Ca urmare, stimulentele nu sunt suficient de puternice pentru a încuraja comportamentul corect.

Revizuieste-ti obiectivele

Cand va întrebați daca va atingeți obiectivele, este timpul sa revedeți ce v-ați propus. Un obiectiv este doar un punct de plecare. Este un marker care va permite sa știți ca sunteți pe drumul cel bun. Dar nu este sfarșitul calatoriei. Data viitoare cand te vei întreba daca îți atingi obiectivele, ia-ți ceva timp sa o faci. Este atat de important încat vei vedea schimbari în atitudinea ta, în gandirea ta, în acțiunile tale și în afacerea ta.
Amintiți-va, „Daca doriți ceva, începeți prin a întreba ce cred toți ceilalți ca ar trebui sa aveți”.

Identifica provocarile cu care te confrunți

Cu toții ne confruntam cu provocari de-a lungul vieții noastre, cum ar fi nevoia de a ne hrani familiile sau dorința de a deține proprietați. Provocarile dvs. pot fi economice sau psihologice sau pot fi fizice și va confruntați cu probleme precum sa nu aveți suficienți bani pentru a investi în începerea unei afaceri sau construirea unei case. Indiferent de provocarile dvs., trebuie sa aflați rapid soluția și sa gasiți resursele pentru a începe sa faceți treaba. De aceea este atat de important sa va identificați provocarile.
Care sunt obstacolele pe care va trebui sa le depașești?

Care sunt provocarile cu care te confrunti? Cum vei depași aceste provocari? Exista o zicala: „Începeți cu finalul în minte”. Începeți prin a va pune întrebarea „Care este cea mai mare provocare pe care va trebui sa o depașesc?” Exista sigur: „Nu va fi frumos”. Așadar, nu va așteptați ca compania dvs. sa aiba succesul pe care îl doriți. Dar macar poți afla cum vei depași provocarile tale.

Pentru ca, afland mai întai problema, puteți gasi o soluție. Acest lucru va va face afacerea mai reușita, deoarece veți fi mai motivați sa gasiți o soluție pentru problema dvs.
Mai întai trebuie sa-ți stabilești obiectivul, astfel încat sa știi care este valoarea finala a afacerii tale și sa știi ce obiective trebuie sa-ți stabilești și sa realizezi. Daca nu-ți stabilești mai întai obiectivele, vei fi abandonat din afacerea ta. Deci, trebuie sa va asigurați ca ați identificat ceea ce doriți sa faceți cu afacerea dvs. și trebuie sa identificați pașii specifici pe care trebuie sa îi faceți pentru a va atinge obiectivul.

De asemenea, trebuie sa identificați numarul de ani de care aveți nevoie pentru a va atinge obiectivul, pentru a va asigura ca îl puteți face fara contracarari sau sughițuri.

Dezvolta-ți strategia

Acum nu este vorba doar de crearea unui plan. Este vorba despre crearea unui plan care sa funcționeze pentru dvs. Dezvoltarea unei strategii înseamna ca trebuie sa identificați problema pe care doriți sa o rezolvați. Apoi, trebuie sa aflați cum veți rezolva problema. Și în cele din urma trebuie sa va dați seama cand trebuie sa va faceți planul de acțiune. Amintiți-va, uneori trebuie sa abordați problemele dificile într-un ritm mai lent, deoarece trebuie sa va ocupați timpul pentru a putea veni cu o soluție.

Uneori trebuie sa acționați rapid, deoarece trebuie sa rezolvați rapid problema. Dezvoltarea unei strategii înseamna ca trebuie sa știți care este soluția și apoi trebuie sa aflați planul de acțiune despre cum veți ajunge acolo.

Deci, dezvolta-ți strategia, identifica-ți piața, care este obiectivul tau, ce trebuie sa faci pentru a-ți atinge obiectivul și cand trebuie sa acționezi. V-ați identificat piața ținta și strategia dvs. este cum veți ajunge la ele. Ați creat un plan cu privire la modul în care veți rezolva problema și planul de acțiune cu privire la modul în care veți lua masuri cu privire la planul dvs. Dezvoltarea strategiei dvs. este una dintre cele mai importante parți ale succesului în afacerea dvs. Dezvoltarea strategiei dvs. este locul în care trebuie sa petreceți cel mai mult timp facand acest lucru.

Nu va faceți griji cu privire la totul înainte de a va dezvolta strategia, acum este momentul sa lucrați la strategia dvs. Atunci veți începe cu adevarat sa înțelegeți clar care este obiectivul dvs., cum veți ajunge la obiectivul dvs. și cand trebuie sa luați masuri.
Deci, dezvolta-ți strategia, identifica-ți piața ținta și strategia pentru modul în care vei rezolva problema. Daca poți face asta, vei începe cu adevarat sa ai succes cu afacerea ta.

Una dintre cele mai importante parți ale dezvoltarii strategiei dvs. este cunoașterea pieței ținta. Una dintre cele mai importante parți ale marketingului este comercializarea produsului și a serviciului pe piața ținta.

Înțelegerea pieței țintă vă întrebați dacă vă atingeți obiectivele crearea unui plan care să funcționeze

0 Comments

Join Conversation